تعمیرات گوشی شیائومی
نوشته شده توسط : soraya

بررسی تعمیرات گوشی شیائومی در تهران

تعمیرات گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود. متخصصان در واحد تعمیرات گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود. همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان پذیر شود.

در واحد تعمیرات گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. نمایندگی رسمی شیائومی بر کلیه ی مراحل تعمیرات و خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات گوشی شیائومی نظارت دارد.

تعمیرات تخصصی گوشی‌های شیائومی | موبایل آباد

مختصری در مورد برند شیائومی

شیائومی یک برند نسبتا معروف در زمینه ی گوشی های هوشمند است که در تولید طیف گسترده ای از سایر محصولات نیز دست دارد. در این نوشته قصد داریم این شرکت و محصولات آن را به شما معرفی کنیم. شیائومی در سال 2010 توسط شخصی به نام لی جون به همراهی 6 شخص دیگر تاسیس شد. شیائومی در حال حاضر 15 هزار نیروی کار دارد که اغلب آنها در شهر پکن و سایر شهرهای چین قرار دارند. دفتر مرکزی این برند نیز در شهر پکن قرار دارد. البته تعدادی از نیروی کار شیائومی در کشورهای هند، تایوان، اندرونزی و هنگ کنک قرار دارند. در حال حاضر شیائومی با ارزش 46 میلیارد دلار چهارمین استارتاپ با ارزش جهان محسوب می شود. تنوع محصولات آن از گوشی های هوشمند تا تلویزیون و روتر و گجت های پوشیدنی گسترده است.

مرکز نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی در تهران

نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی در تهران یک مرکز تخصصی است که دارای واحد های تخصصی تعمیرات گوشی شیائومی می باشد. این مرکز قابلیت حل کردن تمامی مشکلات بوجود آمده در گوشی های شیائومی را دارا می باشد چرا که دارای پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشد و تمامی استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات رعایت می شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های تعمیراتی این مرکز در تهران با ضمانت معتبر ارائه می شود و نمایندگی تعمیر گوشی های شیائومی یک مرکز مجاز در زمینه ی تعمیران موبایل می باشد.

تعمیرات گوشی شیائومی | نمایندگی شیائومی | نمایندگی رسمی تعمیر محصولات  شیائومی

ممکن است در مواجهه با خرابی گوشی های همراه خود به مراکز تعمیر غیرمعتبر مراجعه کنید. توصیه می کنیم از این کار دوری کنید چرا که در طولانی مدت مشکل گوشی شما تشدید می شود. جز تعهدات تعمیرکاران مرکز تعمیر شیائومی است که گوشی همراه شما را مطابق استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات تعمیر کنند و تمامی مشکلات گوشی همراه شما را رفع کنند.

برای ثبت درخواست تعمیرات گوشی شیائومی چه مراحلی لازم است؟

برای تعمیر گوشی های شیائومی طی کردن مراحل زیر لازم است.

ثبت سفارش:

در اولین گام از این مراحل کافیست به صفحه ی ثبت در خواست برای تعمیر گوشی شیائومی مراجعه کنید. البته می توانید با تماس مستقیم با شماره تماس  66487400-021 در خواست خود را مستقیما ثبت کنید و مشکل خود را به صورت تلفنی شرح دهید. در هر صورت در این مرحله هزینه ی لازم برای انجام تعمیرات به شما اعلام می شود.

ارجاع پیک موتوری:

در گام دوم از این مراحل پیک موتوری جهت دریافت گوشی شیائومی شما به درب منزل یا محل کار شما ارجاع می شود و گوشی شما را برای تحویل به شرکت دریافت می کند.

تعمیر موبایل:

گوشی شما با توجه به مورد طی 24 و نهایتا تا 48 ساعت بعد از تحویل توسط متخصصین شرکت تعمیر می شود.

تحویل گوشی به مشتری:

گوشی شما پس از اتمام تعمیرات مجدد توسط پیک موتوری به محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

تضمین تعمیرات و گارانتی اصالت محصولات:

در صورتیکه مشتریان بعد از پایان تعمیرات به هرگونه مشکلی برخورد کنند می توانند به طور رایگان از خدمات مرکز موبایل امداد بهره مند شوند. این مورد به این علت است که در نمایندگی رسمی شیائومی کلیه ی تعمیرات با گارانتی اصالت قطعه و تضمین کیفیت تعمیرات انجام می شود.

پرداخت هزینه:

پرداخت هزینه ی تعمیرات آخرین مرحله از مراحل تعمیر گوشی در مرکر تعمیر گوشی شیائومی است که در انتها از مشتریان دریافت می شود.

کمپانی شیائومی تولید کننده ی انواع گوشی های میان رده ای است که می توانند به دلیل خوش ساختی و کیفیت با گوشی های پرچمدار سایر برند ها رقابت کند. مثلا مدل mi 5x از گوشی های شیائومی جز همین دسته است که بسیار خوش ساخت است. داشتم نمایشگر فول اچ دی و وضوح و خوانایی بالا و همچنین روشنایی مناسب از ویژگی های این گوشی از برند شیائومی است.





:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل شیائومی , هزینه تعمیر گوشی شیائومی , شکستگی صفحه نمایش ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: